onsdag 9. september 2009

For oss som fasineres av bildene på Finn.no


Ha, ha, ha, eg ler meg skakk. No burde eg sikkert vera mest opptatt av finanskrisa og korrupte svindlarar som har køyrd truskuldige menneske på dunken, men nett no er eg betydeleg meir fasinert av bilda som er lagt ut.

Eg har jo lenge vore med i gruppa " For oss som fasineres av bildene på Finn.no" på Facebook. Desse bileta var midt i blinken for den gruppa.

Himmel og hav, her finn du alt; eit rom fullt av svarte søppelsekkar, skitten avfallsbøtte midt i bilete av kjøkenet, politijakke henslengt på ein stol osv. Dei har neppe gått eigedomssalskurs - "korleis skapa dei mest innbydande bileta".

Potensielle kjøparar kan då umogleg vera interessert i eit nærbilete av eit overfyllt lagerrom. Får ein søppelet med på kjøpet?

Ingen kommentarer: